tek adam yoksa ne yapılır? ya tek tarz yoksa? kendisi hakkında yazdığı yazı değişirse geçmişteki adam değişir mi?

aslında şaşırmak bize oynanan bir oyun..

11 Şubat 2012 Cumartesi

bu benmiyim?

aklıma yaptıklarım ile kendimi kıyaslamak geldi bi an.. Kendimle karşılaşsam ya da . bi başlasam anlatmaya ona; bunları bunları yaptım,kabul edilebilir olarak görürmüydüm acaba? desem o anda kendime ; bazen öyle anlar oluyor ki verdiğim karar sadece ben böyle birisiyim bunun için bu seçimi yaptım, ben'den taviz vermemek için böyle davrandım  aslında diğer seçenek daha geçerliyken. £ Ne cevap vereceğini tahmin ediyorum o zaman kendimin bana. 

-sen hep görünmek istediğin kişi gibi davrandın içinden geldiği gibi değil . koruduğun bu mesafe artarsa gizemin artar... "hiçkimseyi eksiksiz bi şekilde tanıyan yoktur.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder